środa, 13 sierpnia 2008

Bogactwo wewnętrzne


Zastanawiałam się dziś nad tym, jak wielkie bogactwo kryje się w każdym człowieku.
Tyle się ostatnio nauczyłam, czerpię tak wiele wrażeń, mądrości i doświadczeń dzięki rozmowom, obcowaniu z ludźmi.
Każdy ma w sobie inną osobowość, inne spojrzenie na rzeczywistość i to właśnie mnie ubogaca.
Zawsze marzyłam o jakimś artystycznym zawodzie,rozwijałam więc swoje talenty (rysunek) z myślą,że kiedyś....
Życie jest piękne, a marzenia się spełniają jak śpiewa pani Majka J.ale moje zostały stłamszone przez wir codzienności.
Praca, dom, dzieci, mąż, radości , problemy itd. Narzekam jak większość......okropne...
Dla mnie jednak to, co lubiłam robić było i jest niespełnioną częścią mnie samej.
Poznałam podczas rekolekcji wspaniałą osobę- kobietę o twórczej osobowości, która realizuje swoje marzenia.
Dzięki niej odżyły moje marzenia i wiara w to,że ja tez mam szansę na powrót do swoich pasji.
Dziękuję Ci droga A. za to , czego mogłam sie od ciebie nauczyć.

Brak komentarzy: